Cześć!
Jesteśmy WANiR, czyli jedną z najbardziej doświadczonych i najdynamiczniej rozwijających się firm doradczych w Polsce 🙂
Od 18 lat skutecznie świadczymy kompleksowe usługi na rzecz Jednostek Samorządu Terytorialnego na terenie całej Polski, w zakresie: pozyskiwania dotacji i realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych, tworzenia samorządowych dokumentów strategicznych, planistycznych i sprawozdawczych oraz prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Współpracujemy z ponad 700 samorządami w całej Polsce, doradzamy oraz dostarczamy kompleksowe rozwiązania zwiększające skuteczność oraz efektywność instytucji publicznych.
APLIKUJ I STAŃ SIĘ CZĘŚCIĄ WANIR 🙂

Kogo szukamy?
-
doświadczenie na stanowisku: telemarketera/sprzedaży telefonicznej/telefonicznej obsłudze klienta/sprzedawcy/handlowca/doradcy klienta
-
biegła obsługa komputera w szczególności pakietu MS Office
-
wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- dobra organizacji pracy
- chęć rozwoju i nauki
Mile widziane
- znajomość sektora JST
- znajomość funduszy i programów unijnych

Co Ci oferujemy?
-
program wdrożeniowy oraz wsparcie doświadczonych specjalistów
- możliwość podnoszenia wiedzy i kwalifikacji poprzez system szkoleń
- perspektywę rozwoju – wspólnie wyznaczamy ścieżkę Twojego rozwoju
-
nowoczesne narzędzia i przyjazne warunki pracy
-
atrakcyjne wynagrodzenie, motywacyjny system premiowy oraz benefity pozapłacowe

Czym będziesz się zajmować?
-
telefoniczne umawianie spotkań z Klientami z sektora Jednostek Samorządu Terytorialnego w obszarze usług doradczych świadczonych przez firmę
-
wstępna analiza potrzeb Klienta pod kątem oferowanych usług doradczych
-
wsparcie procesu sprzedaży usług poprzez:
-
opracowanie protokołów sprzedażowych zawierających kluczowe informacje o Kliencie
-
przygotowanie logistyczne i organizacyjne delegacji handlowych
-
opracowanie materiałów i prezentacji sprzedażowych, przygotowanie wzorów umów
-
raportowanie i uzupełnianie informacji o kliencie w systemie CRM
-
- budowanie współpracy i dobrych relacji z Klientami
- dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy