Cześć!

Miło widzieć Cię na tej stronie🙂

Rozwój jest w WANIRZe jedną z podstawowych wartości, która na co dzień przyświeca wielu działaniom. Cieszymy się zatem, że zainteresowała Cię możliwość zmiany perspektywy i swojej pozycji w strukturze firmy. A jeżeli trafiła/eś tutaj, ponieważ pomyślała/eś o kimś znajomym – równie mocno nas to cieszy! To znaczy, że chcesz zaprosić swoich bliskich do naszego świata 🙂

Poznaj naszą propozycję, związaną z NOWOPOWSTAJĄCYM stanowiskiem w WANIR – może czeka ono właśnie na Ciebie? 😉

Kogo szukamy? Osoby, która:

  • lubi pracę administracyjną i potrafi doskonale organizować swoją pracę.
  • jest zaangażowana i chętna do poznawania nowych rzeczy,
  • jest pogodna i ma miłe usposobienie,
  • jest odporna na stres i pracę pod presją czasu,
  • potrafi zaplanować swój czas pracy i nie wymaga stałego nadzoru
  • lubi, jak dużo się dzieje 😉

Jakie są nasze oczekiwania?

  • skrupulatność,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • prawo jazdy kat. B – bezwzględnie wymagane (obsługa aut ze skrzynią manualną oraz automatyczną),
  • nienaganna kultura osobista,
  • umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
  • umiejętność pracy w szybko zmieniających się okolicznościach,
  • energia, otwartość, komunikatywność.

Czym będziesz się zajmować?

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa,
  • koordynacja przepływu informacji między działami firmy,
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów (m.in. korespondencja wychodząca oraz przychodząca, rejestr poczty) oraz obsługa programów do zarządzania korespondencją
  • zapewnienie prawidłowego i terminowego zaopatrzenia w materiały biurowe i artykuły spożywcze,
  • obsługa sprzętu biurowego, kontrola nad sprzętem ogólnofirmowym,
  • organizacja konferencji, szkoleń i spotkań, spotkań integracyjnych,
  • prowadzenie oraz nadzór nad ogólnym kalendarzem Outlook firmy,
  • wsparcie w realizacji zadań działów firmy,
  • zarządzanie infrastrukturą, nadzór nad osobami dbającymi w firmie o utrzymanie porządku,
  • współpraca z Zarządem firmy,
  • dbałość o wizerunek firmy, estetykę i organizację miejsca pracy.

Razem i odpowiedzialnie tworzymy dobre miejsce do życia i pracy – dobrze znasz misję naszej firmy, a piastując to stanowisko jeszcze bardziej będziesz się z nią utożsamiać.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zachęcamy do kontaktu z Asią Michałowską 🙂